Vardagsrummet i vinterskrud


Hej alla bloggvänner. Jag tänkte lägga upp två bilder för att visa hur vårt vardagsrum ser ut i sin vinterskrud, innan det blir dags att byta om till vårkostymen. För snart börjar nog de ljusrosa tonerna att knacka på dörren :)
Ni som har följt mig sen tidigare kanske ser att det har hänt en del. Nya soffor och ett nytt soffbord har det blivit. Soffbordet är en kopia på Isamu Noguchis klassiska bord från 1944. Underbart vackert tycker jag, roligt att kladda på tycker min son :) Man får ständigt torka små fingeravtryck, men samtidigt har det runda hörn så att man inte slår sig (det var så jag övertalade bytet :) Lite blandade kuddar från 10-gruppen, Kosta Linnewäferi, IKEA, Day Home och Serholt. Och så den vackra pläden Cross från Pia Wallén.
Tavlan ovanför soffan kommer snart att bytas mot något jättefint jag fick i julklapp! Det återkommer jag med.


Kommentarer

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0