Crux i mindre format


Många är vi som drömmer om att någon gång få äga Pia Walléns Crux-pläd. Och lika avlägset kan drömmen kännas då man ser det dyra priset. Då kan jag glädja alla er som gillar hennes kors att hon nu också släpper en pläd i ekologisk bomull med mindre kors på. Cross heter denna, och jag hittade min på Lisebergs julmarknad till priset av 800 kr (normalt ca-pris 1500 kr). Värmer gott gör den och vacker att titta på är den verkligen. Och priset känns ju direkt mer överkomligt.

Bredvid kan ni se en kudde i ull från Kosta Linnewäfveri.


För er som har barn och gillar Pia Wallén kan jag också tipsa om det smyckeskrin hon har designat för Brio.


Kommentarer
Postat av: Linda P

Ah fin. Är det fullstorlek? Har sett sådana för barn, men inte stora

2011-01-27 @ 20:08:36
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Anna - Hundra kvadrat

Jajamensan, den är stooor :)

2011-01-27 @ 21:10:39
URL: http://hundrakvadrat.blogg.se/

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0