Inspiration för barnrummet

Jag bjuder här på ett kollage med kvalitativa och vackra saker för barnen som kan följa med i många, många år. Jag har hållit mig till en neutral och lugn färgskala, som jag tycker är en bra bas i barnrummet (och som jag själv råkar gilla :). På så sätt förlängs ju också användarlängden på sakerna. Sen kan man lägga till färgklickar, i form av tex leksaker, utöver det om man vill.



Kili Baby sang från Sebra, Trojansk häst från LEKA Sweden, Elefant Zzzoolight från Officina Crea, Streamliner bil från Playsam, Olephants från Flensted mobiles, sängkläder från By Nord, tapet Cloud från Aimee Wilder, rislampa Moln med Gunila Axén klassiska motiv, konsttryck Djurens orkester av Ninni Oljemark, Puppy från Magis, spis från Brio, sparbössa Elefant från Norsu, en Äggetkopia för små - Yolk Chair från Little Nest och en stor förvaringslåda från LEGO.


Kommentarer
Postat av: isa

Vilket fint kollage du har gjort med många av mina favorit saker i. legoklossen har jag i min ägor, nosgur elefanten och puppisarna. Håller med dig om att det är en bra bas med vitt. Gilalr verkligen ditt barnrum och backarna ifrån rusta passade så bra där inne.

2011-02-15 @ 01:51:21
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0