Operation renovering arbetsrum

Nu var det dags att ta tag i arbetsrummet! Eftersom jag har börjat blogga (det är ju sååå roligt!) så behöver jag ju en inspirerande plats att sitta på. När vi flyttade in i lägenheten var det strukturtapeter i alla rum. Och jag som avskyr strukturtapet (man kan ju inte måla över). Men vi tar rum för rum, och nu har turen kommit till just arbetsrummet (eller den gjorde det när jag började dra lite i hörnet på tapeten ;)
Jag visar lite bilder på hur det såg ut innan . Det blev ett rum som vi ställde in de möbler vi hade över, vilket innebar bla en stor bokhylla som tar upp ena väggen. Så den ska ut och ersättas av något mindre (frågan är bara var alla böcker ska ta vägen?). Och så kommer det bli ett längre skrivbord utmed väggen istället. Kanske en läsfotölj också... Jag återkommer med lite inspirationsbilder på hur jag hade tänkt det.



Bilder: Anna - Hundra kvadrat

Kommentarer
Postat av: Gaia

Fin blogg och fina bilder! Ha en bra kväll ^^

2009-01-27 @ 18:00:53
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alltid roligt att fixa till rum men ibland är det jobbigt också. Kul med före och efter bilder

2009-01-27 @ 18:39:01
URL: http://www.missfixtrix.com
Postat av: Ulla

Hej!



Det ska bli spännande att följa renoveringen. Fina tapetprover du skickat efter. Är det svartvitt som gäller nu då?

Kram Ulla

2009-01-28 @ 09:30:21
Postat av: Anna - Hundra kvadrat

Japp, det är nog svartvitt som gäller. Det är ju en bra grund att utgå från, sen kan man tillföra färger i olika accessoarer.

2009-01-31 @ 11:44:16
URL: http://hundrakvadrat.blogg.se/

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0