Vår nya vita tv

Vi är en av dem som har levt tillsammans med en tv som har varit större i fysisk storlek än i tum (alltså en klassisk "tjocktv"). Att ha en så stor tv (och då pratar jag fortfarande inte om bildstorlek - som var ganska liten - utan istället om möbelstorlek) innebar att vi var tvugna att ställa bänken en bit ut från väggen så att tvn kunde få plats. Inte så snyggt. Men nu äntligen tog vi ett beslut att investera i en ny tv, av modell platt och hela 40 tum stor. Jag är inte en av dem som tycker att tvn är en speciellt snygg skapelse. En stor svart ful tingest i ett hem som annars känns väldigt medvetet. Därför inledde jag kampanj övertalning mot min sambo när vi stod i tv-affären. Jag ville definitivt satsa på en vit tv. Tyvärr är det så att ska man ha en vit tv så får man betala en slant extra för det. Men efter några övertygande argument gick min sambo med på förslaget - och nu står den här i vardagsrummet. Skinande vit och vacker och den smälter in bra mot vår vita vägg. Jag, och min sambo, är supernöjda!!

 
Bild: Anna - Hundra kvadrat

Kommentarer
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Supersnyggt! har också sneglat på en sådan. Det enda jag undrar är om plasten ev gulnar med tiden. Vet du hur det är med det?

2009-01-03 @ 20:58:55
URL: http://hemmariket.blogg.se/
Postat av: Anna - Hundra kvadrat

Gulnar? Det hoppas jag innerligt inte... Har jag faktiskt inte ens tänkt på. Nog bäst att inte nämna något till min sambo....;)

2009-01-03 @ 21:36:05
URL: http://hundrakvadrat.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jätte snygg! Hur mycket fick ni ge för den??

2009-03-06 @ 13:25:45
URL: http://inspirations.blogg.se/

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0