Inspireras av lila

För att fortsätta på det lila temat har jag här gjort ett collage med lite inspirationsbilder. Detta får nog bli det sista inlägget på temat lila, annars kommer jag väl tröttna på färgen. Fast känner jag mig väl (vilket jag borde göra) så kommer jag nog byta accentfärg hemma snart ändå ;-)



Bild längst upp till vänster samt kuddarna: Bolia. Bilder på rad två kommer från Svenska hem. Längst ner till vänster: Mio. Vas från Ilva. Skål Marimekko/Iittala. Lampan är Verner Pantons Flowerpot pendel och finns bla på Svenssons i Lammhult..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt kollage!

2009-01-07 @ 19:26:22
URL: http://hemtrender.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kommer nog aldrig tröttna på lila, men det är ju roligt att ändra om lite hemma ändå. Det finns för mycket snyggt för att man ska kunna nöja sig med bara en färg :)

2009-01-07 @ 20:10:18
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0