Korsstygn i modern tappning

När jag skrev om min lilla gröna elefant jag köpt på Indiska, skrev jag också att jag inhandlade ett vackert korsstygnsfat som jag lovade att visa bild på. Bättre sent än aldrig kommer här en bild på fatet, tillsammans med andra härliga bilder på möbler som inspirerats av den gamla brodyrtekniken.
Fatet kommer från Indiska och har även en matchande kopp. Kudden kommer att komma till Rusta v 10. Kanske lite för puttignuttig för min smak, men man skulle kunna hotta upp den med en annan basida, eller kanske rama in den? Tapeten Rose kommer från fantastiska Mimou och mattan en Charlotte Lancelot-skapelse.


Kommentarer
Postat av: Helena på R&S

Jag vann tapeten ;)

2009-02-28 @ 00:37:48
URL: http://roomservice.blogg.se/

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0