Nu är jag tillbaka

Över ett år har gått sedan jag sist publicerade ett inlägg. Och det har varit ett år som jag till 100 % har ägnat åt min fina son som då var nyfödd. Det är helt fantastiskt att vara mamma och en stor sak att få möjlighet att vara hemma med honom. Men om tre veckor är det dags att gå tillbaka till jobbet, något som jag både ser fram emot och känner att jag kan behöva.
En bild på mina nyinköpta zinkhus från Walter & Co (inköpta på rea hos Grönbergs Interiör) får representera en nystart även här på bloggen. Denna gången tänker jag inte ha så stora krav på mig själv och hur ofta och hur mycket inlägg jag ska publicera. Så inlägg kommer att komma i mån av tid och inspiration. Men jag har redan laddat upp blocket med ett par idéer som kommer att dyka upp här framöver. Så får vi se hur det fortsätter. Att de kommer att handla om inredning och design är i alla fall en sak som är säker. Och lite tips på idéer på vad man kan göra själv.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad roligt! Välkommen tillbaka:)

2011-01-08 @ 19:28:08
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: SusannaRosita

Trevligt, det ska bli kul att följa din blogg igen. :)

2011-01-09 @ 14:49:57
URL: http://susannarosita.blogg.se/
Postat av: Ulla

Välkommen tillbaka!

2011-01-23 @ 12:05:35

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0