Elementskydd

Till det nyrenoverade arbetsrummet krävs det ett snyggt elementskydd! Tyckte jag och bad min sambo med datafingrarna att snickra ihop ett. Så nu har han gått och blivit en glad amatörsnickare som suktar efter nya elektriska verktyg i affären (för allt bllir ju sååå mycket bättre då). Hur resultatet blir får jag återkomma till. Men blir det bra så kommer han få uppdraget att tillverka likadana även i vardagsrummet (och den väggen är runt tre meter). Kanske kan jag locka med ett nytt verktyg :)



Bild: Anna - Hundra kvadrat

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad ni fixar och donar!

Hos oss är det lite stiltje just nu, men snart ska vi kasta oss över penslar och färg och ta tag i projekt "måla hall,kök,trappa,överhall vitt".... Puh!



Jättefint får ni iallafall.

Snyggt är det med egna elementskydd!



Kram Linda

2009-02-14 @ 19:04:38
URL: http://www.grattmedvitaknutar.blogspot.com
Postat av: Proforma

Visst går allt lättare med bra redskap! Min man har en hel arsenal... men det blir också mycket gjort.



Hoppas du visar elementskydden... nyfiken!

Ha en fortsatt bra dag!

2009-02-15 @ 16:17:38
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Malin

Min man är prylgalen och påstår att han måste ha vissa verktyg för att göra det som skall göras för tillfället. Nu senast var han i behov av en slagborr för att kunna sätta upp saker på väggarna (att låna är inte alls lika kul). Den införskaffades och vips avklarades flera saker som funnits på "att göra"-listan. Så jag är inne på att muta med andra nya verktyg om effekten är den samma ;)

2009-02-15 @ 21:59:26
URL: http://modern2a.blogspot.com

Prenumerera gärna på min blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0